/ Konst /

" Drivved/Driftwood "

 
 
 
Detalj 
 
Teknik: Akvarell 
 
Format 70 x 47 
 

 
 
#1 / / Anonym:

Jag älskar den.

Svar: Kul och tack :)
Erik Andersson

#2 / / Anonym:

Så fin!! Vad kostar den? (Om den är till salu)

#3 / / Anonym:

Så fin! Vad kostar den? (Om den är till salu)

Svar: Hej och tack så väldigt mycket för din komplimangDen är till salu och kostar 10 000 kr inkl moms.
mvh / Erik
Erik Andersson

#4 / / Anonym:

Säljer du print också? Har tyvärr inte så mycket pengar att lägga på konst även om den är helt underbar. /Anna

Svar: Ja jag säljer prints men jag har tyvärr inga just nu på " drivved. ". Jag ska ta och fixa fram prints till dig så hör jag av mig. Hur låter det ?
Erik Andersson

#5 / / Anonym:

Det låter bra!

Svar: Hej, nu har jag fått reda på av tryckeriet att trycken är färdiga. Jag har beställt i några olika Format så om du fortfarande är intresserad så kan jag mejla bilder på dem till dig ? Med vänlig hälsning, Erik
Erik Andersson

#6 / / Hej, såg du svarade ju. Maila mig gärna på [email protected]. Fortfarande intresserad. Hälsn. Anna:

Hej, såg att du skrivit tillbaka nu. Skicka mig gärna priser och mått på min mail. [email protected]. Hälsningar, Anna

#7 / / Hej, såg du svarade ju. Maila mig gärna på [email protected]. Fortfarande intresserad. Hälsn. Anna:

Hej, såg att du skrivit tillbaka nu. Skicka mig gärna priser och mått på min mail. [email protected]. Hälsningar, Anna

#8 / / Hej, såg du svarade ju. Maila mig gärna på [email protected]. Fortfarande intresserad. Hälsn. Anna:

Hej, såg att du skrivit tillbaka nu. Skicka mig gärna priser och mått på min mail. [email protected]. Hälsningar, Anna

#9 / / Anonym:

Skicka gärna till min mail.